سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آرایش عروس

می دانیم که شب عروسی یکی از خاص ترین و به یاد ماندنی ترین شب های زندگی هر خانمی است و به همین دلیل مدل آرایش و تناسب آرایش با چهره عروس از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است ، شما زمان زیادی را صرف پیدا کردن لباس عروس کردید ، به دنبال مدل مو و آرایش عروس برای زیبا شدن در شب عروسیتان زمان زیادی را در اینستاگرام و پینترست و اینترنت  سپری کرده اید . با توجه به لیست کارهای انجام شده برای شب عروسیتان ، اگر آرایش مورد نظرتان را انتخاب نکرده اید ، تقریبا هیچ کاری نکرده اید .

مطمئنا انتخاب آرایش برای عروسی ، کاری دلهره آور است ، اما با ایده هایی که ما به شما میدهیم این کار چندان سخت نخواهد بود .

از چهره های با آرایش کم تا چهره های با آرایش زیاد  هر آنچه که انتخاب شماست اگر به معیار های زیبایی شناسی هماهنگ باشد برایتان ممکن میکنیم.

ما می دانیم که شما با استفاده از روش هایی که ما به شما برای آرایش عروس پیشنهاد می دهیم کاملا جذاب خواهید شد.

آموزش آرایش عروس یکی از اصلی ترین و حرفه ای ترین دوره هایی می باشد که هر متخصص آرایش و میکاپ باید طی کند تا در نهایت به مهارت کافی در این زمینه دست پیدا نماید.

شناخت کامل سبک های آرایش، آشنایی با تکنیک های گریم و چگونگی رفع نواقص در صورت و انتخاب بهترین رنگ و لوازم آرایش متناسب با چهره فرد از جمله مواردی می باشند که در تمام دوره های آموزش آرایش عروس به آن توجه میشود. سالن زیبایی منا صالحی، ارائه دهنده بروزترین خدمات زیبایی، در ادامه چند نکته مهم را به عنوان اصلی ترین موارد برای آموزش آرایش عروس ارائه خواهد داد.

در اینجا چند ایده برای آرایش به شما ارائه خواهیم داد که به شما برای پیدا کردن مناسب ترین آرایش کمک خواهد کرد

  • استفاده از رژ لب قرمز رمانتیک به همراه آرایش محدود چشم ها
  • سایه چشم Ombre و مژه های پرپشت عروس را تبدیل به یک عروسک زیبا می کند
  • موهای بلند ، لب ها و چشم های فریبنده باعث جذابیت عروس میشوند
  • رژ صورتی به همراه آرایش چشم کم عروس را جوان تر نشان می دهد

نه تنها برای آرایش عروس بلکه یک قاعده ای که باید در طول زندگی به آن توجه کنید: اعمال آرایش با توجه به چشم و رنگ پوست است.در عروسی شما مهمان ها به جای اینکه بگویند چقدر زیبا شده اید باید بگویند چقدر آرایش شما زیباست.

آرایش موی عروس به همان اندازه لباس عروسی اهمیت دارد که در روز عروسی بسیار زیبا به نظر برسد. مطمئن باشید که بهترین نوع آرایش برای شما با توجه به رنگ پوست و چشم شما انتخاب خواهد شد.

به همین دلیل شما باید قبل از انتخاب آرایشگر مورد نظرتان برای عروسی رنگ سایه متناسب با رنگ چشم و پوست خودتان را انتخاب کنید ، این کار کمک زیادی به آرایشگرتان برای انتخاب نوع آرایش مناسب برای شما می کند.

آرایش عروس باید چگونه باشد ؟

شما می توانید در مورد آرایش عروس با ارزیابی معیارهایی مانند نوع صورت ، رنگ پوست ، رنگ و شکل چشم ، مدل لباس عروسی خود ، فصلی که عروسی خود را انجام می دهید تصمیم بگیرید.

همچنین در مورد مدل آرایش مناسب برای شما می توانید از متخصص آرایش عروس کمک بگیرید.

ما با کادری مجرب و حرفه و به کارگیری متخصصین میکاپ و متخصص عروس در تهران این امکان را برای شما فراهم میکنیم تا با خیالی راحت تنها منتظر روز موعود باشید.

آموزش آرایش لب عروس

پس از آرایش چشم، باید متناسب با سبک آرایش و فرم لب ها، رنگ مناسبی را برای رژ لب انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در سبک های عربی از رژ لب های روشن استفاده میشود و در آرایش های هندی اغلب رنگ های قرمز و تیره کاربرد دارند.

در آرایش عروس اروپایی نیز از رژ لب های بسیار ملیح و صورتی و بنفش استفاده میشود. برای بزرگ تر نشان دادن لب ها باید از خط لب و رژ لب تقریبا همرنگ استفاده کنید و اگر بین این دو تفاوت ایجاد شود، لب ها بزرگ تر و برجسته تر بنظر می رسند.

از دیگر موارد بسیار مهم که باید در آموزش آرایش عروس به آن پرداخت، انتخاب رژ گونه و نحوه استفاده از آن می باشد که تا حد زیادی به فرم صورت فرد بستگی دارد. به عنوان مثال، صورت های لاغر را می توان به کمک رژ گونه های روشن فرم بهتری داد و در مقابل برای صورت های کمی گرد از رژ گونه تیره استفاده میشود.

مواردی که به آن اشاره شد به صورت کلی بوده و هر مرحله از آرایش دارای جزئیات زیادی می باشد که با تمرین و کسب تجربه زیاد در نهایت می توان به آنها پی برد. برای استفاده از خدمات آرایش عروس سالن زیبایی منا صالحی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه وقت قبلی دریافت نمایید.